Tråkiga strumpor? Vi hjälper dig finna livslusten!

Är du en utav den majoritet som fallit för den TRÅKIGA trenden med svarta, gåra eller mörkblå strumpor.
Detta blir tråkigt i längden nu när det är höst och alla bär svarta kappor a la gothare och färgar håret mörkt.
För att lysa upp höstmörkret och för att få fram glädjen som gömt sig någonstans djupt inom dig har vi en lösning på detta!

Varför inte ta färgglada strumpor?
Du får nu mera ett glatt liv och mer skratt i vardagen. Alla vet att ett skratt förlänger livet, vi har alltså funnit medicinen för ett långt och lyckligt liv. Som alltid alltså
Lev ett lyckligt liv med NV1B.

Kan du inte bestämma dig vilken utav alla glada färger just du vill ha?
Då har vi en lösning på även detta!
Ta ett par strumpor med flera färger ELLER
var miljövänlig och sticka dina egna med ett trevligt garn som skiftar färg.



Vi citerar Roberto:
"Sedan jag stickade dessa underbara strumpor har jag kännt att jag har blivit mycket lyckligare och jag har verkligen funnit livslusten. Tänk vad ett par strumpor kan göra mycket!"

p.s
De är varma också!

Svarta strumpor är bara
felfelfel



Kommentarer
Postat av: Robert

Finns det två Roberto?

2009-11-03 @ 16:35:58
Postat av: Anonym

nej det finns bara en, han är unik.

2009-11-03 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0