TUMMAR RAKT UPP I VÄDRET

Mycket bra uppdaterat idag folket !
Sånt gillar vi och jag toppar det hela med två tummar rakt upp i luften.
Jag har ett par bilder från dagen men min dator vill inte sammarbeta med mig idag så tyvärr får jag inte in dom.
Ska försöka på nytt försök imorgon & säga förlåt till min kära dator så kanske den blir lite snällare.
Jag själv ska nu dejta en bok, och inte vilken som helst utan : Kein Schnaps für Tamara
En tyskabok,
ohjaa jag längtar så av att sluka dom tyska orden.

Jag säger nu.. god natt elr ngt liknande så ses vi alla imorn för ännu en trevlig skoldag som består av:
- Naturkunskap
- Matte?
- Franska
- Tyska
- Idrott
- Samhällskunskap

Rätt så tror jag.
Äntligen börjar jag lära mig schemat, FAST dock INTE tiderna ...

// Fenniiiier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0