vår eldsjäl i nv1b

jag känner att vi måste presentera våran eldsjäl här i klassen.
flickan med glöden i ögonen och dom bränner oss i baken när vi inte arbetar.
flickan som vissa utav oss känner som "sjuksköterskan" - och detta uppskattas.
jag vet flera killar som har små drömmar om sjuksköterskor och nu ger denna eldsjäl dessa killar dröm matrial helt gratis.
om nobelpris fanns för flickor med stora hjärtan skulle hon få det år efter år.
hon får oss alla att bli bättre människor och håller ihop oss med en kärleksfull och stadig hand.
vem talar jag då om?
jo jag vet att ni alla har gissat rätt. Andrea "drea" Lundberg.
Flickan med det blonda håret, det fantastiska leendet och det amerikanska uttalet.

vi vill tacka Andrea för att du kämpar och vi vill säga att vi uppskattar det du gör!


en hårt arbetande Andrea på engelska lektionen
förebildsmatrial


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0