091023

Hej alla där ute !

Fredag igen och det gäller mys på hög nivå.
& inte behöver vi sitta med ngr böcker o plugga för nu väntar lov :)

Lite bilder från dagen, får bli ett kort inlägg för jag ska ut så hinner inte riktigt skriva ngn lång uppsats .
Men iallafall lite bilder kommer:
Kolla & njut .




Charlotte gillar ansikten !
& inte vilka som helst utan MÄN.





Bild lektion höh.


Liten fika md linn innan en härlig datalektion.



ALLA FÅR HA ETT BRA LOV NU !
// Fennijer

haha frejjja jag gillar "mitt namn" :o




Kommentarer
Postat av: Freja

klart du gillar ditt namn

ett av mina favoritmästerverk måste jag säga.

2009-10-24 @ 17:14:58
URL: http://labyrinter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0