Den femte oktober I BILD OCH ORD!



Hej alla bloggläsare! Idag ska jag berätta om hur en vanlig skoldag kan se ut för någon som bor ute på landet. Klockan 7.14 går jag till bussen. Idag var det väldigt vacker himmel må jag säga!



I och med att det bara går en enda buss om dagen för mig, kunde jag tyvärr inte avnjuta någon sovmorgon idag. Tur att dessa Matilda, Sandra och Ida, från handel, finns! Fast efter en stund så..



Sällskapade jag med de andra bussbarnen i klassen på biblioteket. Här står Frida och Rasmus och bloggar, såklart!







....biblioteket som sagt...



METALCLAW OF VADSBO



Jävligt fashion asså



Här har vi ju gänget! Nu tar alla sina böcker ur skåpet och vandrar mot engelskan!



Alexander och Robert i naturdatasalen, där de, tillsammans med mig, Alexander och Christian fixar och trixar på en stor engelskauppgift vi har att göra nu när engelskaläraren Lars är i Berlin denna vecka!



Nästa lektion på schemat var svenska. Alla tyckte inte att det var lika roligt som Charlotte och Malle.





LUNCHTIME!!



Stuvade makaroner, köttbullar eller det vegetariska alternativet falafel stod på matlistan. Det var väl..okej!



Charlotte shows us a little of that sweeetness YEAH



Nästa lektion på schemat; NATURKUNSKAP! från vänster har vi mig, LINN, som färgade håret igår, hon själv tycker att det blev för ljust men jag säger att lite silvershampo ska nog kirra det hela! Så vänta med att färga håret brunt! Och FENNIJER!, som visar sin snygga tunga i profil.



Stina, som tuggar tuggummi med framtänderna, gillar naturkunskap, men trots sina ögonfransar av stål, gillar hon tvål. På naturkunskapen hade vi en fjäril som äter kål! (kålfjäril)




Här har vi ju mig! Som ni ser kom vi på ett jättebra system för att plugga fåglar. hihi.



Och här ser vi den ena Rasmus Jansson! Ja, tro det eller ej, men vi har faktiskt hela två Rasmus Jansson i vår klass, vilket kan ställe till en del problem, men vi har löst det med att den ena heter Sven i andranamn, och Rassebasse här uppe heter Christoffer. (ph?)



Fågelskådarn Robert.



Berätta nu, vad det här är för fågel!





Och här ser vi en superkoncentrerad Anton Matsson som kollar in lite trevliga fjärilar.



Matte...



Och efter matten, sista lektionen, drog vi hem till Andrea för att fixa oss inför skolfotot! Temat var som sagt nerdy.!



Och jag fick låna ett par riktigt tjockbottnade glasögon att spana genom av Charlotte! Kan inte påstå att jag såg speciellt mycket. Men vill man bara fin, kanske man inte ser hela tin.



Sen tog vi ett fint litet gruppfoto innan vi drog till skolan! Bara jag som tänker på Gossip Girl..?



Lite backstagebilder på Alexander och Roberto!

OCH BERED ER NU PÅ THE FINAL FINAL!!!!!





HÅHÅ! VI ÄR SNYGGAST!!!! YEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

nu ska jag äta middag, sen ska jag plugga lite matte och naturkunskap, sen ska jag banne (r) mig ta tag i designen här på bloggen nu när vi har så fina bilder! HEHE

Kommentarer
Postat av: ...

teman har man bara i trean oftast inte i ettan :S

2009-10-05 @ 17:25:14
Postat av: Janneeeefer

ojojoj va skolfotot blev bra där måste jag säga :D

men alla andra bilder på mig HAHAHAH usch, vadå inte beredd .

2009-10-05 @ 17:35:15
Postat av: Freja

vi inte bara lär oss naturens lagar, vi skapar dem. alltså har vi teman när vi vill det. FAG!

2009-10-05 @ 17:40:06
URL: http://labyrinter.blogg.se/
Postat av: andrea

vi spexar INTE

vi har på oss normala kläder,

kläder man skulle kunna ha när som helst.



vi har inte klätt ut oss på det sättet

2009-10-05 @ 17:51:50
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: charlotte

Men guuud ... vad tråkig du är. Man kan la ha tema om man vill och föresten vi är alltid så snygga ;P

2009-10-05 @ 18:03:24
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahaha.

Stina, the naughty secretary.

Freja, mimmi pigg.

Charlott, the cute geek.

Robert, mode designern.

Rasmus, eller är det robert wells?

Elinor, sexy school girl



LOVE IT!

2009-10-05 @ 18:22:09
Postat av: frida läs om mode shopping och skönhetstips

jag gissar på nötskrika :D haha :)

2009-10-05 @ 18:45:09
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0