En fråga till nv1b

HALLÅ!
Jag har nu en fråga till alla i klassen :
Det är loppis på karlsholme den 7 nov.
Frågan är nu om vi kanske har lust och stå och sälja där,
vi kan sälja kakor m.m
Måste få reda på om det är en bra idé så jag kan säga till så vi får en plats,
ett bord kostar 100 kr men mamma ska pröjsa det om det nu är så att vi vill stå,
 så det behöver ni inte tänka på.
Om vi säger till nu snarast kan hon som har hand om loppisen också skriva om oss och vad vi kommer att sälja,
lite reklam så att säga..

Så jaa måste få reda på det väldigt snart !
Om inte just 7 nov. passar så vill jag ändå veta om vi har lust med att stå och sälja,
 så vi kanske kan stå nästa gång det är ngt då hon som har hand om det säger till mig om det.

(det är inomhus)

Ni kan ju tänka på det, det är ju ändå ganska snart.



SÅ VAD SÄGER NI?!
//Jennifer


Kommentarer
Postat av: andrea

jag är på

2009-10-14 @ 15:02:56
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: charlotte

Jag är mega på, Har tusen saker som jag behöver bli av med, men frågan är räcker ett bord? skulle inte tro det ;P

2009-10-15 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0