godkväll

godkväll nv1b.
Elli här, tänkte skriva ett litet inlägg om hur det är att vara sjuk naturvetare.
det är inte lätt ska ni veta,
jag får sova hur länge jag vill, kolla på tv hela dagarna och blanda med lite farmville.
ne skämt åsido, det är inte så vår vardag ser ut även om man är lite sjuklig.

uppe med tuppen har jag varit både idag och igår för att kolla hur min sjukstatus var.
tyvärr så har den varit hög och därför har jag gått och lagt mig igen med radion på, det för att jag ska lära mig saker även när jag är sjuk. dessa mornar spelades det mix megapol, dom har bra nyheter och det är ju därför man lyssnar.
sedan runt 10 har jag gått upp och ätit en riktigt stärkande frukost så jag orkar med våra läxor och så jag kan catcha up med er kämpande själar i skolan.
idag har jag skrivit lite på svenska novellen och igår läste jag på inför debatten även om jag tyvärr inte kunde medverka.
det är viktigt att man inte missar för mycket.
tyvärr har jag ju ingen älsklings mattebok med mig hem så får räkna ikapp imorgon stället.

jag vill ge en stor björnkram till er eldsjälar som är på öppet hus på vadsbo ikväll och representerar nv1b. hoppas ni gör reklam om denna blogg, som har varit dåligt uppdaterad den senaste tiden!!!!!
jag vill även påminner er om att det är efterlyst ikväll, dags att hjälpa till i samhället.

en liten tanke till bara. när kommer skolkatalogen? jag kommer tyvärr att ha huvudvärk den dan och vill vara beredd på när det blir så jag kan ta hem böcker i tid så jag inte missar något intressant.
att blir kallad "sexy school girl" på bloggkommentar är lite skrämmande och vill helst inte vara med när hela vadsbo kommer stå där och skratta, peka och glo och kränka alla i denna katalog. det är ett tufft liv att vara naturvetare, speciellt när man får ett smärre hjärnsläpp.
vore glad för information om detta snarast. tack!

ne nu ska jag faktiskt äta en liten äggmacka så jag får energi till morgondagen, ska pallra mig iväg till skolan då.
har ju sovmorgon till 11.55 så tror jag klarar det plus att det var möte i cafét 15.30. får inte missa detta.
hoppas ni är friska och krya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0