Helgupdate!

I detta härliga höstväder hoppas vi att Nv1b tar vara på tiden och pluggar! (Självklart alla andra också, men framförallt Nv1b!)

Plugga på vaddå, kanske ni undrar.

Men ni har väl inte glömt idrottsprovet på onsdag, och trots att jag själv har franska har jag hört rykten om en fruktad tyskaläxa. Så sitt nu inte här och farma, plugga!

Eller .. do some farming too. Och glöm inte att vi i Nv1b håller ihop, och skickar dagligen gåvor till varandra. Ett får eller två är alltid uppskattat.

Dock tycker jag att ännu fler i klassen borde börja farmville, så vi får ännu bättre gemenskap! Då kan vi ge varandra gåvor varje dag, hjälpa till på varandras farmar, vilket alla tjänar på!

(och dessutom så ryktas det om en klassfest hemma hos andrea nästa helg, så boka inte upp er nu naturare!)

Och jag hoppas att ni alla har ett hum om vad ni ska ha på er på måndag, annars får ni som sagt kontakta andrea för hon har bra kläder. Och, ta med alla nördglasögon ni kan hitta.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

nästa helg, åååh nej :(

2009-10-03 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0