TJENA BLOGGEN!

Hej alla ledsna, fula, feta, smala, finniga små elever och även då fantastiska lärare som jag vet läser denna blogg! Som ni med allra största säkerhet har lagt märke till har uppdateringen varit ovanligt dålig denna månad, men naturelever prioriterar skolarbete framför flumma cybergrejer i den stora cybervärlden.

Så, det är redan andra dagen på höstlovet och däröfr har redan två dagar gått! Min überintelligenta hjärna gjorde den beräkningen på bara ett fåtal sekunder ska ni veta.

Okej nu ska jag komma till saken! Saken är följande: vad ska göras detta lov? Jag blev väldigt förvånad sista veckan innan lovet eftersom vi inte fick alls mycket läxor att göra. Så jo, vi ska skriva klart uppsats i svenska, till allasvår goda Malle, Bosse tyckte att det var helt okej om vi också gjorde lite matte, det är alltid ett plus i klassboken om man ligger lite framför undervisningen så man verkjligen kan ta till sig allt det Bosse har att säga!

Jag minns inte om det var något mer vi skulle fixa på lovet, om någon vet, kan ni ju gör aett eget inlägg om det era otacksamma svin, här sitter jag och  jobbar häcken av mig framför diverse bloggar medans ni typ vispar marängsmet och pimplar ute på vätterns strand och tittar ut över havet! ja jag vet allt vad ni gör era jävlar.

Jag kan även uppdatera saker jag vet om klassen denna dag! Charlotte befinner sig på Kreta, Stina har äntligen skaffat facebook, Wirtanen har det fortfarande inte, Freja har visst färgat håret morotsfärg, Linn funderar på att vänta en stund med att färga håret brunt trots allt, för hennes utväxt är ju inte så farlig alls, vi kan alla komma överens om att Anton har den finaste farmen på hela facebook och att Andrea matchar sina mufpins med halsduken, att Elinore var sjuk lite grann förra veckan, och att Robert alldeles snart åker på VM i Kroatien.

Det har även kommit till vår kännedom att en annan klass på Vadsbo också har startat en klassblogg, vi vill inte peka ut någon speciell MEN DET VAR OPSP! Har kollat in bloggen och kommit fram till följande.

- Vår blogg var först
- Vår blogg är intressantare
- Vår blogg har bättre design
- Deras blogg är sämre än vår.

Helt enkelt! Ha ett fint höstlov nu allesammans!

//mink

Kommentarer
Postat av: va?

jaa bättre design, eran passar helt enkelt bättre i lumpen:D

2009-10-25 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0