Ang. lördag, info till klassen

Har idag ringt x antal samtal. Blivit kopplad hit och dit till den och den, tillslut kom jag fram till rätt person  som hade gått hem för dag.
Ingen fara dock imorgon är jag på g igen. Den träffade personen skall vara på arbetet 8.00 vilket betyder att JAG SKA ringa kl. 8.01 prick, inga om och men. Jag ska!
Meddelar er infon jag får imorgon under klassmötet.

Lite dålig uppdatering nu jämfört med förra veckan.
Kom igen people!
Imorgon får det även bli inspelning av ett antal videoinlägg.
Ligger på 6 kr just nu.
HAHA
en bit kvar
Alla inlägg och tankar är välkommna

/ Andrea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh låter bra det där !

2009-09-21 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0