Ett tangentbord man bara vill äta upp ? :s


Hallååå alla !
Jaoo så låter min mage just nu ååååh aaaj va det gör ont .
Alla kan vi inte ha fantastiska dagar :(
Nu har jag besökt medicin skåpet iallafall och sitter nu och väntar på en reaktion . En reaktion så att min dag kan bli just FANTASTISK .

Första lektionen idag var samhäll, alltid lika trevligt :)
Nu ska jag dejta mitt engelska papper (läxa) som jag inte gjorde igår ..
Kanske kan en läxa hjälpa mot en värkande mage ?



En bild från lektionen.
Visst ser tangentbordet riktigt mumsigt ut :o
Bara jag som tycker den skiftar i en lite gulbrun färg ?
Ååååh så mumsigt .

Kommentarer
Postat av: Restaurangägaren

Var kan man få tag på sådana tangentbord? Jag skulle vilja ha dem som en maträtt till min nya resturang, måltiden ska jag kalla "Tangentbord a la d.e.a.sgusting". (Ja, jag vet att det inte stavas så...)

2009-09-17 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0