God eftermiddag

Då var det onsdag eftermiddag igen, vi har klarat mer än hälften med andra ord.
Imorgon står många saker på schemat och då menar jag inte bara saker som faktiskt står på schemat.
Jag tänkte mer på att vi ska
1. ringa polisen och tanten i osthusvagnen och sedan fixa en lista så vi vet när vi ska bara och sen stå på torget. Pengarna kommer strömma in!
2. Vi ska också ta reda på dom rätta ägarna till natur a böckerna vi hittade så vi kan utkräva hittelön.
3. Ännu ett fint videoinlägg
4. fixa kort till nya headern

Detta är bara några av saker som måste ske imorgon för allas trevlans skull.
Imorgon är det även abs på Nautilus, klassträning igen! 19.00 är det som gäller.
Be there!

Nu när mina planer inför kvällen inte blev som dom skulle för att någon blev sjuk så tänkte jag faktiskt ta mig en promenad i den vackra naturen och titta på löven så jag lär mig dom tills på måndag då testet är.
Hoppas ni andra är lika duktiga och gör samma sak.

en bild från korridoren en vanlig dag.
Kristian, Rasmus & Rasmus


Kommentarer
Postat av: andrea

bra uppdaterat people! gillar bilden på inlägget, skönt ljus

lycka till med läxorna people

2009-09-16 @ 17:42:08
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: Naima

Svar till Andrea; hej andrea. jag saknar dig också! jo tack jag har det bra, trivs verkligen jätte mycket :)

hoppas det går bra för er :) Kraaam

2009-09-16 @ 18:13:26
URL: http://naimaposay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0