Hur ser en "ring" ut när en i Nv1b har målat den ?

Wohoo eller vad ska man säga?!
Ännu en vecka har gått och det är nu fredag .
Började med sovmorgon och sedan stog bild/musik på schemat .

Så här kan en liten del se ut på en bild lektion ;)
Dagens uppgift var att måla en "ring" som ni ser , inte det lättaste ska jag säga er men vi alla fick nog till det ändå bara för att vi är så duktiga :)



Ursäkta, min "ring" (höger bilden) kanske inte blev den snyggaste men jag är faktiskt ingen konstnär.
Men som sagt det var ganska svårt att få till det snyggt så resultatet var hyffsat bra ändå eller? :)
Mer om dagen kmr, mer text, mera bilder, mera mera mera !
Jag vet att ni längtar redan :D

                                                                               / JJJ-enniferr !


Kommentarer
Postat av: Mr

Resultatet va mer än hyffsat bra skit snyggt ju

Konstnär nästa?

2009-09-18 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0