Pengar pengar pengar ?

Påtal om det där med pengar..
Idag kände jag mig extra rik för en kort kort stund .
KOLLA bara !



Visst platsar dom bra i min hand ?
Så där skulle man ha det varje dag och påtal om ännu mer pengar så snackade vi väldigt mkt om det på datakunskapen . Datakunskapen var inte som den brukade vara ..

Istället för att skriva blev det mkt prat om bloggen och om andra viktiga saker .
Också på denna lektion fick vi dagens bästa kommentar löd så här : Du får gå upp i tid !
Visst låter det intressant ? ;)

Vill ni höra historien ?
Det måste ni nästan annars fattar ni inte det roliga i det hela .
Berättar nog det hela senare för nu väntar duschen !
/ Jennifer


Kommentarer
Postat av: Anton

Pengar! $.$

2009-09-17 @ 19:30:07
Postat av: Jennifer

GE MIG MER :D

2009-09-18 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0