Stort tack till Josefin


Tjenixen !
Jag vill tacka Josefin som utöka vår klass till siffran 20 istället för 19 som låter ganska rubbat . Liksom 19 hallå :o Håller ni andra inte med om det ? :)
Någon som vill veta vad en i klass Nv 1b gör just nu ?   Klart ni vill ;)
Svaret är enkelt att lista ut ... om ni tar 2 + 5 så är det = "x" bokstäver? 
Vad är nu svaret ?  

-SKRIVER ofc visste väl att ni kunde lista ut det :D

Nu snart ska jag väl sätta igång att göra läxorna, det vill säga tyska och engelska .
Det låter såååå lockande att jag nästan lämnar detta inlägg som det är och drar ...
Hör jag någon som ropar neeeeej ?
Självklart gör jag klart det jag börjat på, kan ju inte bara lämna det så här.. då blir det nog IG och det vill man ju inte ha :o

Imorn väntar en låååång dag med en riktigt lång håltimme som man bara kan kasta ut genom fönstret  .
Slutar 15:20, något man vill sluta varje dag eller hur ?

Nejnej nu ropar min tyska bok på mig, måste ta och göra lite innan solen går ner !



                            -Nv1b the best :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0