TRÈS VIKTIG INFORMATION ANGÅENDE MORGONDAGENS IDROTTSLEKTION

Jag och Charlotte som inte deltog under bip-testet denna idrottslektion fick vi, eftersom vi var aningens sena tillbaks efter en lång stavgångspromenad @ 6169 steg fyi, reda på att idrotten imorgon startar 10 minuter senare än vanligt. Detta, som tur är, påverkar inte lektionslängden. Lektionen kommer att som vanligt pågå i 50 minuter, vilket betyder att vi även slutar 10 minuter senare än vanligt.

Lektionen startar alltså kl 09.20 och kommer att hållas i sal B19.


Direkt efter att vi blivit informerade om detta så spelade vi in en video där vi berättade om ändringen, men eftersom jag måste ha missuppfattat inlogget på videofy.me så är jag inte kapabel till att ladda upp detta. 

För att motverka sura miner pga av att ni aldrig någonsin kommer att få se denna video och uppleva dess perfektion så laddar jag upp en bild på två entusiastiska stavgångare :)
/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0